Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Jaj - eszterkeblog

2009. szeptember 18.
Jaj

Otthon van a tévében valami az itteni esőzésekről? Elég durvák, majdnem minden nap meghal vagy eltűnik valaki, tegnap Jáveában egy tornádó söpört végig egy éttermen, szóval zajlik az élet...

Karen barátja meg véletlenül kidobta a Nike cipőmet, mert az előszobában Karen mellé pakolta le a kidobandó ruháit szatyorban, és a barátját kérte meg, hogy dobja ki őket, és Camilo még fel is hívta, hogy a cipőket is kidobja-e, ő meg valószínű azt is dobott ki a szatyrokban, úgyhogy mondta, hogy igen... én meg napokig más cipőkben jártam, ma akartam őket felvenni, és azt hittem, hogy vagy az előszobában vannak, vagy a cipős fiókomban, de sehol...

Venni akarnak nekem újat, mondjuk kellemetlenül érzem magam kicsit emiatt, mert ők nem nagyon vesznek drága ruhákat, de azért én sem vagyok hirtelen abban a helyzetben, hogy fölösleges 60 euróm lenne... ráadásul cipő meg mindenképp kell, mert jön az ősz és hideg van... mittudomén, azért egy részét kifizetem, mert mégiscsak használtak voltak... de azért még sokáig jók lettek volna, meg elég sokáig keresgéltem, amíg megtaláltam őket... :(

Na, de hogy egy kis vidám dolog is legyen, néhány újabb kép Alcoyról:


hegyek (bocs a minőségért, a Nikon még úton van...)


carrer País Valencià


egyetem :)


így néz ki a valencià leírva... hallgatva kicsit furcsább :)


kilátás az egyik előadóból


erasmusos tájékoztató


órarend:) a teteje reggel nyolc, az alja este tíz...


egyetem ismét:)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr811391470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nahát, pedig jó volt az a cipő(-:
én biztos leverném rajtuk vascsővel!

és itthon semmit nem hallani a kinti esőzésekről, itthon csak arról hallani, h egy motorost nyakon csípett egy darázs és feldagadt és nem kapot levegőt mer összenyomta a gégéjét, de szerencsére arra járt egy orvos, aki felvágta a nyakát bicskával és beleszúrt a gégecsövébe egy golyóstollat, h levegőhöz jusson amíg kiértek a mentők (-:

***

süti beállítások módosítása