Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Konzerv tonhal, hogy simán vegyük az akadályokat - eszterkeblog

2010. január 2.
Konzerv tonhal, hogy simán vegyük az akadályokat

A szilvesztert román barátnőimmel és az ő román és spanyol barátaikkal töltöttem, itt, Alcoyban. Ahhoz képest, hogy öt percre lakunk egymástól, sikerült jól megázni, mire odaértem - pedig amikor kiléptem az ajtón, még alig esett...

A román lányoknál mint mindig, most is palacsinta volt és mojito. Éjfél előtt elállt az eső, hogy kimehessünk a főtérre a várossal bulizni. A Santa María templomra kivetítették a visszaszámlálást, volt zenebona és tűzijáték, és persze tizenkét szőlőszem, amit éjfélkor a tizenkét harangszóra kell megenni. Utána pezsgő, és román szokás szerint hal, hogy olyan simán vegyük az akadályokat az újévben, ahogy a hal úszik a vízben. Nem tudom, hogy tradicionálisan konzerv tonhalat esznek-e, nem túl elegáns megoldás, de nekem tökéletesen megfelelt!

A színpadon valami helyi banda játszott, úgy látszik, Alcoyban nincs normális énekes, mert akiket eddig hallottam, mind jól zenéltek, csak az énekesük nem tudott énekelni. Egy darabig ordítottuk velük meg a teli térrel a slágereket, aztán elmentünk táncolni hajnalig a Casablancába (tudjátok, ahol a török fiú fejest ugrott az éjszakába.)

BÚÉK mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr311638545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

***

süti beállítások módosítása