Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Legek és egyebek 2009-ből - eszterkeblog

2010. január 1.
Legek és egyebek 2009-ből

A tavalyi leltárhoz képest most egy kicsit máshogy, de ha már 2008-at összefoglaltam, hát 2009 még inkább megérdemli.

Legek:
- legtöbb utazás (3 ország - DE, ES, MX)
- legtöbb koncert a Wattacukorral (11)
- leghosszabb utazás (1 hónap, 6000km)
- legtöbb óra alvás nélkül (48, Mexikóba utazáskor)
- legtöbb megjárt reptér (Ferihegy 1 és 2, New York JFK, Mexikóváros, Madrid, Alicante, Barcelona)
- leghosszabb betegség (mononucleosis, több mint 1 hónap)

Egyéb érdekes vagy unalmas (de nekem fontos) dolgok:
- megtudtam, milyen érzés, ha egy koncerten ordítja a közönség a dalszöveget, amit én írtam (és nagyon jó :))
- a félév legelső Erasmus buliját a kórházban fejeztük be, azon aggódva, hogy nem lett-e a török srácnak komoly baja, a mentorom meg annyira részeg volt, hogy azt hitte, csak viccelünk
- elkezdtem fotózni, és van hozzá rendes gépem
- még mindig nem tudom, mit akarok tanulni, de a gazdaságtan egyre kevésbé érdekel
- amikor tudtam, biciklivel jártam az egyetemre
- megjelent két cikkem és egy képgalériám a Kitekintőn

Álmok, amik teljesültek:
- játszottam Utcazenén
- újra eljutottam Mexikóba
- kaptam Erasmus ösztöndíjat Spanyolországba

És örömmel jelentem, hogy a tavalyi "amit szeretnék" listát egytől egyig teljesítettem.

Legyen szerencsénk a következő Kenó-sorsoláson is!


Amit szeretnék-lista 2010-re:
- fotózni sokat
- folytatni a Wattacukrot
- még 1 félév Spanyolországban (ez pár napon belül kiderül)
- 30-35 kredit félévenként az egyetemen, négyes körüli átlaggal
- megerősíteni az angolomat és/vagy megtanulni rendesen franciául

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr501637243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

***

süti beállítások módosítása