Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Én és a zeném - eszterkeblog

2008. június 18.
Én és a zeném

Ez csak egy játék. Mexikóból kaptam. Lehet ellopni, tök jó. A lényege az, hogy megnyitod a winampot/mediaplayert/mást, az én esetemben az amarokot, benyomod a zenét randomra, és a következő kérdésekre egy-egy számcímmel válaszolsz, így, sorrendben, ahogy van. Néha hülyeségek jönnek ki, de nekem tetszik.

1. Milyen a mai hangulatod?
Norah Jones - Long way home (Véletlen egybeesés: ma a hosszabb úton jöttem haza, komolyan...)

2. Hogy állsz az élethez?
Garbage - It's all over but the crying (Hajaj... ennyire azért szerintem nem vészes a helyzet!)

3. Mit gondol rólad a családod?
Norah Jones - Shoot the Moon ("The summer days are gone too soon, you shoot the moon...")

4. Mit gondolnak rólad a barátaid?
Bangles - Watching the sky

5. Mit gondolnak rólad azok, akik nem ismernek?
Norah Jones - Come away with me

6. Mit gondolnak azok, akik veled akarnak lenni?
Pop - Pop goes my heart

7. Milyen volt a szerelmi életed eddig?
Bacilos - Porque brillamos (Ez a kedvenc szerelmes számom... spanyolul van, szóval egyszer majd lefordítom.)

8. Milyen lesz ezután?
Coldplay - Parachute

9. Meg fogsz házasodni?
Chicago soundtrack - Funny Honey (Haha... remélem, azért az én férjemnek lesz esze is...:))

10. Lesznek gyerekeid?
Counting Crows - Mr. Jones (Ugye ismeritek a szöveget? Na, akkor lesznek!) (Meg amúgy is!)

11. Jól megy a suli?
No Doubt - Simple kinda life (Asszem ez nem jó válasz... az amarok most az egyszer melléfogott...)

12. Sikeres leszel?
Bangles - In your room (He?)

13. Dal a szülinapodra:
FatBoy Slim - Praise you

14. Dal a temetésedre:
Dido - This land is mine

15. A dal, ami az életedről szól:
Gwen Stefani - What you waiting for?

16. A legjobb barátod és te...:
Coldplay - Fix you      :)

17. Jó napokra:
Sheryl Crow - Real Gone

18. Rossz napokra:
Blink 182 - All the small things (?)

19. Minden napra:
Garbage - I think I'm paranoid (Hahaha!...)

20. Holnapra:
Coldplay - Spies (Jaj! Ne már...)

21. A másik éned:
Brad Paisley - Behind the clouds (Igazi optimista kis dalocska!)

22. A világnézeted:
Brad Paisley - Find yourself   :)))

23. Boldog életed lesz?
Chicago soundtrack - Roxie's suite (Roxie boldog volt, nem?)

24. Hogy fogsz meghalni?
Avril Lavigne - Nobody's home (Jaj! Ez szomorú...)

25. Jó ember vagy?
Blink 182 - Always (Akkor most igen?!)

26. Megéri csinálni azt, amit csinálsz?
Avril Lavigne - Happy ending

27. Mit gondolnak az emberek arról, amit mondasz?
Garbage - Why don't you come over (Öööö... nem, szerintem nem jogos :D)

28. A legrosszabb tulajdonságod:
Beck - Loser (No comment..............)

29. A legjobb tulajdonságod:
Flashdance soundtrack - What a feeling ("In a world made of steel, made of stone...!")

30. A tested:
4 Non Blondes - Morphine and chocolate (?)

31. Titkos szexuális vágyad:
Chicago soundtrack - All I care about is love (Szóval adtam egy pofont a kérdésnek!)

32. Megdöglesz értem?
The Beautiful South - Don't marry her (Jaj, na, nem én vagyok a her, hanem én a me vagyok... vagy mi...)

33. Mit gondolnak rólad a gyerekkori barátaid?
KT Tunstall - Heal over

34. A politikai beállítottságod: (Jaj, én blogon nem politizálok...)
Dido - Don't leave home (Pedig annyira nem is)

35. Ami igazán lázba hoz:
John Mayer - Slow dancing in a burning room (Igen, John Mayer lázba hoz...)

36. Amiért aggódsz:
Chicago soundtrack - Hey big spender (Haha!)

37. Mit gondolnak az emberek, amikor a szemedbe néznek?
Cranberries - Pretty (...) (Tényleg nem csaltam.)

38. ...amikor a kezeidet látják? (Milyen hülye kérdés megint...)
Des'ree - Life (Hülye kérdés, hülye válasz, de legalább jó dal.)

39. A legutóbbi szerelmi kalandod:
Avril Lavigne - Skater boy    :D

40. Mi az benned, amitől legjobban félsz?
No Doubt - Don't speak (Igen, utálom elrontani az emberi kapcsolatokat, bármilyet.)

41. Az ágyban...:
Coldplay - In my place

42. Amitől sírni tudsz:
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's (Még nem sírtam tőle, de a sztori nem épp vidám... sőt, személyes vonatkozása is van.)

43. Az ideális pár számodra:
Counting Crows - Accidentally in love (Szóval mindegy, ki, csak szerelem legyen :D)

44. A fájdalom számodra:
Cranberries - Still can't

45. A személyiséged:
Anastacia - Paid my dues ("Cause I'm too proud, too strong..." haha!)

46. A beceneved:
KT Tunstall - Miniature disasters (Katasztrófa? Szuper...)

47. Mit gondolnak rólad a férfiak, akik ismernek?
Jesse y Joy - Ya no quiero (Inkább nem fordítom le.)

48. És a nők?
Beautiful South - Closer than most (He?)

49: Búcsúzóul:
Gwen Stefani - Crash    :D

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr55526505

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Bacilos » Blog Archive » Én és a zeném 2008.06.24. 02:04:42

[...]src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> Én és a zeném Bacilos - Porque brillamos (Ez a kedvenc szerelmes[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szia eszterke. :] idekallódtam a blogodra, mikor párizsról kerestem képet [még az előzőre]. teljesen EL VAGYOK itt ALÉLVA. hogyan lettél te cserediák? hogyan tetted mindazt, amit tettél? :D ja és épp most csinálom ezt a játékot. ;) elmentettelek könyvjelzőnek. vagy könyvejlzővel. vagy mi.
szia anna! a yfu nevű szervezettel mentem ki. bővebb info a cserediákságról www.yfu.hu oldalon:) (az ajánlóban alulról a harmadik link)
hogyan tettem mindazt,amit tettem? ezt hogy értsem?:D
2szám!

Beck - Loser! :D xD hehehehe :D (szerintem nem)

Avril - Skater Boy... :D Nókomment! :D

Vicces játék, bár én csak kispállal játszanám el :P
én meg gondolkozom egy ipod verzsönön is, mert itt válogatnom kellett, h amit nem hallgatok egyáltalán, azt bele se tettem a playlistbe... na talán jön majd egy kiegészítés, bár még a végén sok lesz a jóból:)
köszi az infót. :) hát kábé ezt takarta ez a kérdés. :D:D
megcsináltam, és egy csomó olyat adott, amiről azt sem tudom, mi.. pl nem is tudtam, h van guns'n'roses a gépen... egyetlen jó, a jövendőbeli szerelmi életemre: abba-heaven is a place on earth.
blogolvasód lettem.
:$ :) örülök neki. velkám tu eszterkeblog, kellemes időtöltést meg ilyenek. igyekszem majd érdekeseket írni:D
Vendi te a legutóbbi előtti voltál! XD szóval elszámoltad :P
kíváncsi lennék a kispál verzsönödre:)

***

süti beállítások módosítása