Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Tél van. - eszterkeblog

2009. január 19.
Tél van.

Télen nem lehet nyaralni. Télen hideg van, és sokszor fúj a szél, és akkor olyan, mintha még hidegebb lenne. Télen nincs Hévízen Esztivel utcafesztivál, és Veszprémben sincs egyáltalán Utcazene Fesztivál, és télen nem jó kiülni se Incognito, se Elefánt, se Marica teraszra.

Télen hideg a Balaton, télen nem zöld a fű, télen nincs levél a fákon. Télen nincs kint az ablakban a muskátli, hanem bent telel a garázsban. Télen én se vagyok kint, mert télen hideg van, és sokszor fúj a szél, és akkor olyan, mintha még hidegebb lenne.

Télen esnie kéne a hónak, de most nem esik, és ez nem ér, mert ha tél van, akkor legalább essen a hó. Télen szánkózni kéne, akkor is, ha húsz éves komoly egyetemista vagyok, de nincs hó, meg korcsolyázni is kéne a Balatonon, ha már úszni nem lehet benne, de lassan már jég sem lesz. Télen amúgy nagykabátot kéne venni, de nekem az bent van a szekrényemben legbelül, és még nem vettem elő, lehet, hogy már nem is fogom.

Télen itthon ülök egész nap, főleg most, hogy nincsen egyetem, és nem is akarok kimozdulni, mert hideg van, és nem szeretem a hideget.

Télen nyafogni szoktam, és teljesen jogos, és én nyári gyerek vagyok, huszonsok fok volt, amikor születtem, ez a természetes környezetem, én a telet nem szeretem, legyen már nyár, vagy legalább tavasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr69889943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Télen nem lehet vitorlázni, se hesszelni a diófa alatt az árnyékban. Télen nem lehet a csajokat bámulni a strandon, télen nem késztet a hiúságom a gyúrásra, hogy legalább ki merjek menni a strandra. Télen nem lehet geocachingelni, télen nem lehet házibulit rendezni a kertünkben, sem a padon aludni egy részeg éjszakán. Télen nem jó cigizni, mert ki kell menni a hidegbe, Télen nincs nyitva a STOP Csopakon, és nem tudunk kancsó fröccsöt inni a Pöyddel.

Tudom mit érzel. DE:

Csak télen lehet a ropogó tűz előtt a nappaliban olvasni, kölcsönadni a bál után a zakódat egy lánynak, hogy ne fázzon az Expresszó előtt, síelni/inni Ausztriában a sok fritzcel, ónos eső miatt gerincedet törni, hallani a rianás őrjítő hangját az ablakodból, bepárásítani egy egész Suzukit két ember leheletével, forró teának örülni, csodálni a téli természetet.

Légy pozitív! :)
Plusz csakis télen rendeznek Super Bowlt, bár gondolom ez a téma téged rohadtul hidegen hagy :)
persze, persze, de hol láttok ti itt téli természetet, azon kívül, hogy minden barna és fekete vagy szürke esetleg? még az ég se kék.
sanyi: igen, ez engem szó szerint hidegen hagy :D

és ha lesz hó, akkor azt is megírom, hogy mi a jó a télben. de most inkább nyarat akarok.

***

süti beállítások módosítása