Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

"Kicsi, gyere velem szalmát lopni..." - eszterkeblog

2008. november 25.
"Kicsi, gyere velem szalmát lopni..."

Már tartoztam egy kis beszámolóval, hát tessék.

Voltunk a Somlón. Már jó másfél hete, még éppen jó idő volt. Kingáéknál voltunk, Márton-napi libasütés címszó alatt. (Azért akármennyire igyekeztek ott fent a hegyen, a srácok libája jobb volt Fűzfőn.) Ennek ellenére igen, nagyon jól éreztük magunkat, jó, hogy vittem gitárt, remélem, nem volt unalmas a repertoár. Meg jó az is, hogy indulás előtt tíz perccel kiderült, hogy nem kell ötszáz pokrócot vinnünk, van fűtés meg takaró. Jó volt a welcome-drink, meg ami utána jött, nem volt annyira súlyos most a helyzet, ez is jó volt. Életemben először asszisztáltam szalmalopáshoz (otthagytuk a lábnyomunkat, szóval a CSI Devecseri Helyszínelők már biztos a laboratóriumban analizálják a sarat), ültem UAZ volánjánál, kiszemeltem egy lomizott szörfdeszkát Devecserben, de erről eddig csak én tudtam, ja és otthagytam, Kinga kis piros csinos kocsijába tuti nem fért volna be :) És láttam a Somlót úgy, hogy.. na jó, nem, nem láttam a Somlót, épp ez a lényeg, lent köd volt, fent tiszta volt az ég.

És nem tudom, mi van ezzel a Somlóval, de akárhányszor ott vagyok, egyáltalán nem gondolok semmi másra. Csak mi vagyunk, meg a hegy.

Egyszóval kombináltfogó jóléreztükmagunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr60787905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:)
kritizáld csak a libát, majd jól nem kapsz többet somlóburgert!!! :D
a somlóburgert nem kritizáltam :P pusza
"otthagytuk a lábnyomunkat, szóval a CSI Devecseri Helyszínelők már biztos a laboratóriumban analizálják a sarat"

tudomásom szerint még nem..de szólok majd az illetékeseknek:-P
és, ha szembesítésre kerül majd sor, akkor egy kis somlói bortól megered a nyelvetek:-D

***

süti beállítások módosítása