Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Annyi mindent akarok... - eszterkeblog

2008. november 12.
Annyi mindent akarok...

- új laptopot (könnyűt, szépet, okosat, sokórás aksisat)
- új fényképezőgépet (nagyot)
- dioptriás napszemüveget
- vékonyabb mobilt, de Nokia legyen
- tejhabosítót
- fejhallgatót (de nem túl nagyot)

De előbb nyáron 1 hónap Mexikó.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr29766000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- toshibát merem ajánlani (szép, okos, nagyon jó aksi, strapabíró, csak drága picit)
- nagyot?? Nektek csajoknak mindenből nagy kell??? :)
- kontaklencse sima napgép, kettő fél egy havi lencse, az ofotértben pedig tavasszal érdemes nelásskirácsot venni, lásd én: Ralph Lauren cucc 7000 HUF, lol
- LG :D
- erről már nyilatkoztam :)
- ööööööö...hallottam valami sennheiserről...:)
www.olcsobbat.hu/szorakoztato_elektronika/hangszorok_es_fejhalgatok/sennheiser_pmx_50/
- igen, találtam is szimpatikusat, de előbb keresek egy gazdag férjet
- nem, laptopból pont pici
- nem akarok műanyagokat dobálni a szemembe.. de lehet h tényleg ez lesz a megoldás
- mondom nokia legyen :P
-
- nekem ennél retróbb kell :P

de úgyis mindegy mert mostanában csak a kontaktlencse napszemüveg kombót valósítom meg :D addig meg... laptop fénygép van, namostaztán csönd karácsonyig, ahogy ex-szomszédunk szokta mondani :) (nem a mostani karácsonyig :D)

***

süti beállítások módosítása