Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

2d.*.y - eszterkeblog

2008. október 30.
2d.*.y

Ma rossz az msn, rossz az iwiw, rossz a chrome, rossz az A épületben az automatás cappucino cukor nélkül, (tegnap rossz volt a kiszolgálás, Maricában is meg Mekiben is), ma rossz a karkötőm {az, amelyik vigyáz rám}, ma rosszul ment a hallott szöveg értése spanyolon, ma rossz. Ma jók voltak az órák egyetemen, ma esett az eső, Veszprém esőben is szép.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr24741360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyilván ez az oka annak is h a hallott szöveget halottnak olvasom.
nyilván. :)
MA viszont jók a megérzéseim. (1 db komment, rögtön tudtam, hogy te vagy.. pedig te szinte sose írsz itt...)
költői kérdés: ma jó lesz a gazdmat gyak?
szerintem kiváló lehetett :)
egész jó volt amúgy :D
bepróbáltad a chrome-ot? hmmm.. felhasználói élményeid ezzel kapcsolatban?
egyszerű jó gyors logikus újabban youtube is működik rajta (eleinte youtube fagyasztotta...), egy könyvet nem tudtam megrendelni rajta (bár az firefoxon sem ment, ie kellett hozzá...), és múltkor a picasaweb-be nem tudtam feltölteni vele képeket (és érdekes módon ff-al sem ment, megint csak ie..), ami azért ironikus, mert a picasa is google termék..:) de a leggyakrabban használt weblapok kezdőlapra gyűjtése nagyon jó dolog,meg úgy általában okos böngészű és tényleg nagyon egyszerű a kezelőfelület, én maradtam a chrome-nál.
kicsit félek már ettől a guglitól. Lassan a lámpáimat is ő kapcsolja, mi lesz, ha egyszer azt mondja, hogy nem!? :)
Húúúúúú, feltoltam ezt a krómot. Nálam jelentős a sebességnövekedés. Durván jelentős. De lehet csak azért mert még friss, a rókuci meg már teleszemetelte magát. Sajnos nem tudja az azonnali helyesírás ellenőrzést, no de ez talán még belefér... xD
jaja, pár extra hiányzik, ami ffban van, de amúgy jó és egyszerű és nincs menü pl amit sose használsz, szóval szeretjük na :)
pedig én eleinte kételkedtem, hogy tudnak-e jobbat csinálni, mint a ff 3...
azért csak megvárom a ff3.1et, aztán ha nem lesz jó, akkor lehet kipróbálom a chrome-ot is.

***

süti beállítások módosítása