Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

No time... - eszterkeblog

2008. augusztus 25.
No time...

Hahó! Csak idefirkantok, hogy tudjátok, még élek, csak mostanában nincs valami sok időm blogolni, szerencsére :)

Miért is? Mert van új húgom, és mexikói, és imádjuk, és szolfézst tanítok neki, ma meg talán sörözni megyünk. Vagy jegeskávé. Időjárásfüggő.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr90631620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért majd írjál ám! :)

Jahhh...amit észrevettem de lehet, hogy szarul: régebbi bejegyzéseidet nem láthatom el értelmesnél értelmesebb kommentekkel, csak az aktuálisat? Vagy agyhúgykövem van? :)
utóbbi :P csak picit ez bonyi, az 1 bejegyzés / oldal... rájöttem,hogy annyira nem is jó. de amúgy lehet.
Na, most faszán néz ki! :P
még jó, hogy azelőtt átszerkeszted, mielőtt nagyon elkezdtem volna reklamálni érte. nekem nagyon nem tetszett.
Mémá? Nem volt rossz. Nekem tetszett! Teljesen fasza volt! Nem mondom, így is fáintos ám. :)
így olyan apple-minimáldizájn, arra meg úgyse lehet azt mondani, hogy nem tökjó. ;)
;)
az exblog kinézetét másolom amúgy :) rájöttem, hogy az a legjobb, amit eddig kitaláltam... szóval valami ilyesmi lesz, esetleg valami plusz grafikával, de amúgy még félkész, a bloghut még mindig nem tudom kezelni:P

***

süti beállítások módosítása