Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Leérettségiztem - eszterkeblog

2008. június 21.
Leérettségiztem

Történelem szóbeli:
  - Hányszor akarták a törökök bevenni Bécset?
  - Hát... legalább egyszer...

(...szóval nem remekeltem.)

(Előre félek kitenni a végleges százalékokat, mert múltkor megkaptam az írásbelik miatt, hogy nagy az arcom, és ez volt a végleges-mostmártudomhogytényleg bizonyíték. De azért kiteszem, és érdemes összehasonlítani a már említett írásbelikkel, igen, rontottam, meg olyan is volt, amiből javítottam. Igen, töriből tizenöt százalékot rontottam, ez van, na. Spanyolból meg száz százalékos lett a szóbelim. De ezt már tényleg csak zárójelben, meg nem dicsekvésből, de azért lehetek rá büszke, ugye?)

Matematika: 90%
Történelem: 80%
Spanyol (emelt szint): 92%
Magyar: 96%
Angol: 98%

Az összesen 447 pont a 480-ból(, meg egy spanyol középfokú).

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr25532858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez sztem nem dicsekvés, életed egyik legfontosabb eredménye, legyél is büszke rá, ha ilyen jól sikerült!
grat
köszönöm:)
én ha nem tudtam volna a törökös kérdésre a választ (más kérdés, hogy most se tudom, de akkor biztos tudtam volna), azt válaszoltam volna, hogy "egyszer, de akkor jó sokáig akarták"
még azt se mondhatták volna, hogy nincs igazam, mert akkor elkezdtem volna kötekedni a kérdésfeltevéssel.
egyébként gratula, kísértetiesen hasonlít az én érettségimhez (kivéve, hogy az enyém jobb lett, háháhá.)
régláttalak.
kifelejtettem egy vesszőt, álmosvagyok, tudomhogynemérdekelsenkit.
igen, régen. utcazenén összefutunk, gondolom...:) akár direkt is össze kéne futni! (addig még elmegyek észtországba 5nap rovatra gyűjteni, meg fotózni meg főleg JÓL ÉREZNI MAGAM)

***

süti beállítások módosítása