Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Fülbevalótartó - eszterkeblog

2008. május 15.
Fülbevalótartó

Barkácsrovatunk első kiadásában igazából a második e heti remekművemet mutatom be. (Na jó, ez azért egy kicsit túlzás.) A cél valami viszonylag puha, kis méretű "tábla" létrehozása volt, melybe jól bele lehet szurkálni a fülbevalókat, illetve beleszurkált gombostűkre aggatni a nyakékeket. Alapanyagul a nikecellt választottam, mert parafa nem volt közelben, nikecell viszont volt. Fűrészlappal levágtam a fölösleges részeket, egy kb. 25x30-as téglalapot kaptam. Egy kicsit smirglivel (gy.k. csiszolópapírral) finomítottam a szélét és egy felületi hibát. Kiszórtam az összes anyagos szatyrot az anyagos szekrényből, kerestem egy darab fekete textilt (vékony, fényes felületű). Igazából teljesen mindegy, milyen színű és anyagú textíliát használunk, de fontos, hogy egy fülbevaló simán át tudja szúrni, és ettől ne roncsolódjon csúnyán az anyag. Aztán úgy döntöttem, varrni bonyolult lenne. Találtam egy "vas gombostű" feliratú dobozt a varrós fiókban, és - szerencsémre - tényleg gombostűk voltak benne, méghozzá rengeteg. Az anyagból annyit vágtam, hogy ne csak fedje a felületet, hanem a hátuljára is jusson még valamennyi, hogy rögzíteni lehessen, de a hátulját nem kell beborítani. A rögzítéshez türelem kell és valami szerszám, amivel beszúrod a gombostűket, ha nincs kéznél gyűszű. Én egy ollót használtam (nem rendeltetésszerűen). Fontos, hogy ne legyenek az anyagban gyűrődések, ezért egyrészt érdemes kivasalni előtte, másrészt figyelni kell az egyenletes rögzítésre.

A végén szolid díszítésként két gyöngyutánzat-fejű gombostűt szúrtam a bal felső sarokba. Még nem szereltem fel, szóval utána jön egy update. (Nem Norbi.)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr33471403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

***

süti beállítások módosítása