Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Savanyúcukor - eszterkeblog

2008. március 16.
Savanyúcukor

Most valahogy nagyon nem akar ez az egész összejönni. Senki nem ér rá próbálni, vagy mindenki máskor. Jó, én megértem, hogy más fontosabb dolgok is vannak az életben, de olyan még nem nagyon volt, hogy miattam kellett volna agyalni napokig, hogy most akkor mikor is érek rá próbálni. (Jó, meg a sérülésem miatt elmaradt próbák, de az  más.)

Persze, könnyű nekem, én itthon vagyok. Csak pakolni kell próba előtt-után. (Ez nyárra remélhetőleg megoldódik, olyan helyünk lesz, ahonnan nem kell elpakolni a cuccokat.) Na de akkor is, az embernek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen. (Ez kivételesen nem csak annak szól, aki magára vette.) Nem lennék kiakadva, ha nem beszéltük volna meg, hogy mindenki érjen rá, mert egyszerűen muszáj próbálnunk két héttel az első fellépés előtt.

Nem hiszem, hogy nekik több idejük lenne, mégis megoldják valahogy...

Remélem, ez most azért van, hogy utána majd sokkal jobb legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr61383465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

***

süti beállítások módosítása