Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

E-felvételi: rókák kíméljenek! - eszterkeblog

2008. február 13.
E-felvételi: rókák kíméljenek!

Szóval így állunk. Az OFIK-nak a sok hirdetésből nem telik arra, hogy rendesen működő felvételi rendszert csináltasson. Szóval szerintük a Mozilla Firefox még nem eléggé elterjedt böngésző ahhoz, hogy figyeljenek arra, hogy lehessen alatta fájlt feltölteni. Aki e-felvételizni akar, használjon Internet Explorert. E-Kormányzat Díj nyertese, 2005. ...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr24337916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na de most hagyjuk az utópista jelenképet, őszintén, de tényleg, meg vagy lepve?:)
nem...:)
Hát akkor tavaly óta sikeresen visszafejlesztették, mert akkor nekem ment tűzrókával is simán
igazolványképet meg aláírást még én is fel tudtam tölteni múlt héten, azóta fejleszthették vissza...;)
miért érzem úgy, hogy ez egy meglehetősen megalapozatlan "fákdöszisztem"-bejegyzés? o.O

tavaly ment, két hete ment, most meg nem megy?
ez legalábbis (de szerintem egyben legfeljebb, és semmi több) érdekes...

különbensincs olyan, hogy "visszafejlesztették", ha már egyszer (kétszer) kompatibilis volt Firefoxszal is, legfeljebb annyit tudok elképzelni, hogy az OFIK kapott egy csinos summát a Microsofttól (lol?), hogy az e-felvételi kizárólag az IE-vel működjön...
de ez sem túl valószínű szvsz. =)
én azt írtam le, amit tapasztaltam. szóval szerintem megalapozott.
nekem minden további nélkül működött...
jaigen.
de az egy dolog, hogy azt tapasztaltad, hogy egyszer nem működött, és szerintem egész más dolog leírni, hogy akkor ez az egész tök tré, mert egyáltalán nem támogatja a firefoxot, ésezért túró az ofik fülébe, úgy, hogy tudod, hogy nem igaz, mert pár napja/hete még neked is működött...

ezér' írtam én, hogy "megalapozatlan" (nem a nemműködés ténye, hanem a kifakadás/vádaskodás/blogbejegyzésírás/rage against the machine/satöbbi)

írjá' újat, mer' unatkozni fogok az esti órákon!

***

süti beállítások módosítása