Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Akciókban dúskálunk, és megment minket a teszkó! - eszterkeblog

2008. január 6.
Akciókban dúskálunk, és megment minket a teszkó!

Én senkit nem hibáztatok. Mármint senki természetes személyt. "Csak a teszkóóóó"(t)... Szóval ez nem a bizonyos T betűs áruházlánc ellen irányuló támadás, csak úgy általában, egy "ellen irányuló támadás". Sőt, inkább egy panasz. A baj akkor van, amikor reggeli közben már azt hallgatom, hogy mi hol mennyibe kerül és mit hol érdemes venni és mi hol mikor mennyire van leárazva.

Kettőazegyben, +20% ingyen önkritikát is kaptok. Mert én ezt most blogolom (sőt, posztolom), aztán "utána felmegyek az ívivree"... Am I better? Na, erről van szó.

Álljon itt Verus egy mondata, amelynek sokkal mélyebb mögöttes tartalma van, mint ő azt sejtette, amikor kimondta. "Észrevetted, hogy most már 80%-kal fényesebb a hajam?"

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr18286723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tökjó, hogy még mindig az én kommentem van a tetején, és belelóg a bejegyzésedbe.
írok egyet, hogy ne lógjon.
szombatoneszkábé \m/
igen, ezt én is akartam kérni már... de most válaszolok jól, és akkor már nem lóg annyira bele. =)
skb nekünk elhalasztva, majd a februárira megyünk, halaszthatatlan buliba kell menni szombaton... de azért nektek jó szórakozást!
ejjj de jól megy egyeseknek
rosszabbul,mint gondolnád...
még mindig ott van az a hosszú izé...

JANUÁRTIZENHÁROM \m/
nem tizenkettő?
nálam inkább 13, hajnali 3tól számolom...=)

de tőlem akár maradhatunk 12-ről 13-ra virradó éjszakában....
hmm most h utánagondolok, igazad van, mert éjfélkor mi is még füreden voltunk... szal kb fél 1 ..... :D
Drága Eszter, tudom, hogy nem itt s így kéne téged zavarnom, de mi a túró van a honlapunkkal?
Köszönöm!
kedves Peti! az van vele, hogy már nincs. önkényesen úgy döntöttem, hogy már csak arra használták nagyon sokan, hogy színvonalon aluli kommenteket firkáljanak. arra meg csináljon magának üzenőt az, aki akar, én ehhez nem asszisztálok. a többit meg meg lehet beszélni e-mailben, vagy iwiwen, vagy telefonon. puszi
jó döntés, de azért kiírhattad volna iwiwre, hogy nem lesz, mert akkor nem lett volna értetlenkedés :)

***

süti beállítások módosítása