Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Bloghu kösszépen.... (frissítve!) - eszterkeblog

2008. december 13.
Bloghu kösszépen.... (frissítve!)

Natessék, a bloghu kitalálta, hogy csak regisztrált felhasználók kommentelhetnek a blogra. Én ezt nem akartam, és ez nem ér, meg hülyeség. Szóval mittudomén, lehet hogy maradok itt, lehet hogy más blog lesz, ezen még gondolkozni kell. Meg megtapasztalni, hogy ti regisztráltok-e, hogy kommentelhessetek.

(Megjegyzem, általában én sem belépve válaszolok a kommentekre.)

Frissítés:

Két nap gondolkozás üzletikomm tanulás és öt perc gondolkozás után :) úgy döntöttem, hogy bloghu marad, aki akar, megoldja, hogy tudjon kommentelni, aki nem akar, nem kommentel, ez van, nem kell szeretni, de lehet. Mérlegeltem, most van egy tök jó és egyszerű blogcímem, az eszterke vagy eszter vagy bármi ilyesmi szinte mindenhol máshol foglalt, wordpresst meg úgyse mindenki jegyezné meg, és amúgy is lusta vagyok átvinni a sablont valahová máshová, másik sablon meg nem kell. Szóval a lényeg, hogy nincs sok változás, csak annyi, hogy aki hozzászólni akar, döntse el, hogy regisztrál és hozzászól, vagy nem regisztrál és más kommunikációs csatornán (élőszó, telefon, e-mail, msn) szól hozzá, vagy mégse szól hozzá. Csókacsaládnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr13819940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kissé túlmagyarázod szerintem, értjük, értjük! :)

***

süti beállítások módosítása