Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Sál, kiskabát - eszterkeblog

2008. szeptember 16.
Sál, kiskabát

Megkezdődött a borosteás időszak, ami aztán egészen november végéig fog tartani, amikor jön a forraltboros időszak, ami egészen januárig tart, ami után már nem jön semmi, csak szenvedünk még két hónapot, aztán tavasz. Hopp, elkalandoztam. Lényeg, hogy ma már nem tudtunk kellemesen sétálni a városban fél órát, mert csak azzal voltam elfoglalva, hogy megfagyok, esetleg megfázok, esetleg fel, esetleg mind a három, leülni ugye emiatt nem lehet, a táskám meg nehéz volt, mert benne volt Atkinson Pszichológiája. Na mindegy, aztán amikor itthonról újra elindultam, tekertem a nyakam köré sálat, és nagybőgő után hazasétáltam, testmozgás kell ugye, a szervezet is kéri, nem csak az eszemmel tudom.

Holnap tizenhárom fok lesz, amikor a legmelegebb, kivéve nálunk lent a völgyben, mert itt mindig pár fokkal hidegebb van. Meg egész héten esős lesz meg felhős. Bu. És nincs rózsaszín esernyőm, mert nem volt rózsaszín esernyő. (Azt kérek a jézuskától, de csak szép rózsaszín lehet és csakis egyszínű.)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr55666847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

váó, új a fejem O.O
kellemes őszt.
eszterke, tzdod bizonyos személyek szüleinek bizonyos boltjábanesernyőket is árulnak és ha jól emlékszem van rózaszín, de ha nincs, akkor bizonyos személy tud hozni. Mert mindig a megfelelő bizonyos személyeket kell a bizonyos problémákkal keresni.
jó jó :D
legközelebb szólok, de most jó a szürke :D sürgős volt, esett az eső!

***

süti beállítások módosítása