Főoldal

KÉPEK

MEXIKÓ ÚTINAPLÓ

MOST ÉPP

INFO
Zenélek, és PE-GTK nemzetközi gazdálkodás szakon tanulok. Szeretek utazni, és szeretem lefényképezni, ahol járok.
Ha akarsz, megtalálsz: fb, mail, flickr

WEBBARÁTOK

Vartam Ckarlita

2010
01 02

2009
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2008
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007
09 10 11 12

2006-2007 - hsz.freeblog.hu
(Mexikóból)

Új bicikli kell. - eszterkeblog

2008. augusztus 10.
Új bicikli kell.

Nézegetek, álmodozom, gondolkozom, gondolatot összeszedek, hányok-vetek, megbeszélek. Most úgy állunk, hogy 7 sebességes agyváltós, aluvázas (szóval könnyű), és persze szép is legyen. Városi használatra, mert most aztán nagyon kedvet kaptam, és amúgy is, apa múltkor vett kerékpárliftet a garázsba (az olyan, hogy fel van akasztva a bicikli, és könnyen le lehet ereszteni vele meg aztán feltenni újra; bár használni még nem használtam, sőt, fogalmam sincs, hogy működik). A régi biciklimet meg nem szeretem, mert a mtb nem városba való, a kerekei főleg nem, kényelmetlen a kormánya, és amúgy is nehéz.

Aztán ha már úgyis akarok újat, akkor még Balaton-körbebiciklizés előtt akarok.

(Az a baj ám, hogy vannak városi bicikli kategóriában olyanok, amelyek megfelelnek a fentebb leírt, általam támasztott követelményeknek, viszont rondák; aztán vannak olyanok, amelyek szépek, ellenben csak háromsebességesek, vagy épp nem agyváltósak, vagy épp acélvázasak alu helyett; aztán vannak a szépek és jók, általában Kelly's, száz rongy fölött.)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterke.blog.hu/api/trackback/id/tr92608807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biciklizés közben az utat nézzed, meg hogy jön-e valaki szemben, és máris megoldódtak esztétikával kapcsolatos problémáid. Ha meg így se testszik, lefújod más színűre. Nem valami nagy meló. A koncert hogy sikerült? Lusta voltam bemenni :)
de én nő vagyok, és nem a használhatósága a lényeg, hanem a kinézete. :PPP
koncertről: rosszul tetted!:P állatjól játszottunk! XD (najó egy kicsit szerényebben: jól sikerült!) :D
ha CSAK a kinézetre mennél, akkor nem kéne 7 sebességes agyváltós aluvázasnak lennie.. :) és ezek jóval fontosabbak, mint a kinézete. szerintem, de én pasi vagyok, így fel sem foghatom a probléma valódi jeletőségét.
hmm, igen, mert ez mind alap, de ha ehhez mondjuk csúnya, akkor nem veszem meg. (egyébként holnap tesóval felkerekedünk és megnézzük a veszprémi kínálatot.)
Hali!
Ideszemetelek. :)

7sebességes, agyváltós, alu vázas? Hmmm...
Nekem egy Caprine bringám van, 6 sebességes, acél vázas, nem agyváltós. Az egyetlen extrája, hogy nyújtott/magasított a váza.
De teljesen fasza már kb. 5 éve. Gurul vazze, mindegyiket tekerni kell. xD
Ki tudnád használni a tulajdonságait? :)

***

süti beállítások módosítása